Cenník
Prehľad paušálnych cien pripojenia k sieti Internet - cena za 1 mesiac:
Nominálna rýchlosť pripojenia * sťahovanie/odosielanie | cena s DPH** |
8192/2048 kbps | 13,00 € |
* Rýchlosť pripojenia závisí od momentálnej vyťaženosti siete a cieľového servera. Agregácia pripojenia max. 1:10.
Cenník zariadení a príslušenstva:
Zariadenie/príslušenstvo | cena s DPH** |
Anténa CPE UBNT AirGrid 5 GHz, 23 dBi | 55,00 € |
Anténa CPE UBNT AirGrid 5 GHz, 28 dBi | 65,00 € |
Anténa CPE UBNT AirGrid 2,4 GHz, 23 dBi | 55,00 € |
Anténa CPE UBNT AirGrid 2,4 GHz, 28 dBi | 65,00 € |
Anténa CPE UBNT NS Loco M2 2,4 GHz | 60,00 € |
Anténa CPE UBNT NS M2 2,4 GHz | 80,00 € |
Anténa CPE UBNT NS M5 5 GHz | 80,00 € |
Koncovka RJ-45 | 0,50 € |
Kábel UTP (1 meter) | 0,40 € |
Konzola malá | 5,00 € |
Konzola veľká | 7,00 € |
WiFi router TP-Link | od 15,00 € |
** ceny sú orientačné a môžu sa meniť v závislosti od vývoja cien na trhu !
Zriaďovacie poplatky:
Zriadenie pripojenia v 2,4 GHz alebo 5 GHz pásme ovplyvňujú viaceré faktory:
- podmienkou pre pripojenie je priamy výhľad na niektorý z našich prístupových bodov
- cena inštalácie závisí od použitých zariadení a počtu inštalačných hodín
- ak vlastníte potrebné zariadenia, je možné tieto použiť a znížiť tým zriaďovacie náklady
- ak potrebujete kvalitnejšie spojenie alebo sa nachádzate v zarušenej oblasti odporúčame Vám využiť pripojenie v pásme 5 GHz
Cenník ostatných služieb:
Typ služby | cena s DPH |
Technická podpora (telefonicky, mailom) | zdarma |
Inštalačná práca (pri zriadení pripojenia) |
zdarma |
Zaslanie faktúry/šeku |
zdarma |
Servisná práca (za každú začatú hodinu) |
13,28 € |
Zaslanie upomienky pri nezaplatení poplatkov za pripojenie | 1,33 € |
Znovupripojenie klienta po odpojení (neuhradená splátka) | 4,98 € |
Informácie o postupoch vybavovania sťažností koncových užívateľov, ktoré sa týkajú práv v zmysle čl. 3 a čl. 4 ods. 1, Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EU) 2015/2120:
podnik pristupuje k sťažnosti pre porušenie práv podľa čl. 3 a čl. 4 ods. 1 ako k reklamácii kvality poskytovaných služieb. Táto bude riešená v zmysle Všeobecných podmienok a Reklamačného poriadku. Zákazník, ktorý je spotrebiteľom, je oprávnený využiť alternatívne riešenie sporov. Podrobné informácie sú dostupné na webovom sídle úradu: https://www.teleoff.gov.sk/alternativne-riesenie-sporov/. Zákazník, ktorý nie je spotrebiteľom podľa osobitného predpisu, je oprávnený podať návrh na mimosúdne riešenie sporu. Podrobné informácie sú dostupné na webovom sídle úradu: https://www.teleoff.gov.sk/mimosudne-riesenie-sporov/.